landscapes مناظر طبیعی
landscapes مناظر طبیعی

http://surena70.persiangig.com/%D9%87%D9%86%D8%B1%DB%8C/landscapes%20nature%20photography%20sunlight%201920x1200%20wallpaper_www.wallmay.com_23.jpg

www.2nim.loxblog.com



نظرات شما عزیزان:

Μ♥ΝΛ
ساعت23:19---2 بهمن 1394
اگر به خانه من آمدی
برای من ای مهربان
چراغ بیاور
و یک دریچه
که از آن
به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم...


samaneh
ساعت19:26---26 دی 1394
کـلفتیــه صــداتــو، بــه رخ "مـــــــــادری" کــه
چجــوری صحبــت کردنــو بهــت یــاد داده، نکــش!
دلــــش بشــکنــه، کـل زنـدگـیــت میشــکنــه...


samaneh
ساعت19:26---26 دی 1394
يك پیام تكان دهنده توسط یک زن ...
کسی از او پرسيد .......
آیا شما زنی شاغل هستيد،
یا خانه دار؟؟
او پاسخ داد: بله من يك خانه دار تمام وقت هستم!!!
من 24 ساعت در روز کار می کنم ...
من یک "مادر" هستم!!
من یک همسر هستم!!
من یک دختر هستم!!
من یک عروس خانواده همسرم هستم!!
من یک ساعت زنگ دار هستم!!
من یک آشپز هستم!!
من یک پيشخدمت هستم!!
من یک معلم هستم!!
من یک گارسون هستم!!
من یک پرستار بچه هستم!!
من دستيار هستم!!
من یک مامور امنیتی هستم!!!
من یک مشاور هستم!!!
من ارام بخش هستم!!
من تعطیلات ندارم!!
مرخصی استعلاجی ندارم!!
روز استراحت ندارم!!!
شبانه روز کار میکنم ....
و 24 ساعته گوش به زنگم...
تمام ساعات و
دستمزدم اين است:
"مگه چكار كردي از صبح تا حالا؟"
پاسخ:به نام مـــــــــــــادر


samaneh
ساعت19:25---26 دی 1394
عشقای امروزی شدن مثل شرکت های هرمی مثلا
من یه مخاطب خاص دارم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مخاطب خاص منم 6 تا مخاطب خاص داره...!!!!!!!!
پاسخ:خخخخ


samaneh
ساعت19:24---26 دی 1394
ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺑﻮﺩﻥ ...
ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺧﺎﺻﯽ ﻧﯿﺴﺖ !
ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺑﺎﺭﺍﻥ ...
ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻟﺨﻮﺷﯽ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ ،
ﺳﻼﻣﯽ ﺑﻪ ﭘﺪﺭ ...
ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ ،
ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺑﻮﺩﻥ ...
ﺁﻏﻮﺵ ﯾﮏ ﻣﺎﺩﺭ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ ،
ﺳﻮﺍﺭﯼ ﺭﻭﯼ ﻣﻮﺝ ﺧﯿﺎﻝ ...
ﻧﺸﺴﺘﻦ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ ﻫﺎ ...
ﺭﻓﺘﻦ ﻣﯿﺎﻥ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ ،
ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺑﻮﺩﻥ ...
ﯾﮏ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻮﭼﮏ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ !


samaneh
ساعت19:24---26 دی 1394
سلام عزیزم مرسی به یادم بودی.. شرمنده دیگه!!!
امتحانا نمیذاشت بیام به وب...حتما جبران میکنم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : شنبه 26 دی 1394برچسب:landscapes ,مناظر طبیعی, | 15:35 | نویسنده : AFN |